lauantai 26. toukokuuta 2018

Back in business!

Tervehdys tältä puolen blogia. Blogi jäi vähän niin kuin vahingossa kaiken kiireen keskellä noin vuoden tauolle, mutta viime aikoina on alkanut taas kirjoitteleminen kutkuttamaan, joten täällä ollaan - back in business. Sijoittaminen ei ole tässä vuoden aikana täysin kadonnut, joskin täytyy myöntää, että sijoitussuunnitelmassa en ole pysynyt sitten lainkaan :D Tuhlailtua on tullut.

Jospa päivittäisin tähän salkkuni tilanteen tällä hetkellä:




Kuten kuvasta näkyy, vuodessa sijoitetun pääoman määrä on lisääntynyt säälittävän vähän. eräs ongelma, jonka kanssa painin on se, että en tiedä mihin sijoittaisi! Tässä ei nyt ole ollut oikein aikaa eikä energiaa tutkia eri yhtiöitä ja lisäksi olen luonteeltani sen verran riskiäkarttava, että suinpäin en halua mihinkään sijoittaa. Mielummin olen sitten tekemättä mitään. Norwegianin tilille olen sitten paremman puutteessa säästänyt pahanpäivänpuskuria, ja siellä lepäileekin tällä hetkellä noin 2.000 euroa.

No mikä sitten on aiheuttanut kaiken tämän aikavajeen ja energiapuutteen? Työtpä tietenkin. Olen edelleen saman työnantajan palveluksessa ja tykkään työstäni kuin hullu puurosta. Olen myös tässä vuoden aikana edennyt mukavasti urallani, mutta se on samalla lisännyt työhön kuluvaa aikaa roimsti. Plussana on tietenkin palkka, joka on myös noussut kivasti, ja sehän tällaiselle rahanahneelle henkilölle sopii! :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti